تنها 159 روز تا ...

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

شاید 5 ماه زمان زیادی باشد اما خوب به خاطر دارم بیقراری ها و استرس های سال قبل بسیاری را که به دلایل مختلف از پیاده روی اربعین جا ماندند. اربعین یک مراسم خیلی مهم و به قول استاد یک «وظیفه» است. نگاه کردن به زیارت اربعین بعنوان یک مستحب ساده، واقعا اشتباه است. و حضور هر چه بیشتر ما باعث اقتدار حسینی در جهان می شود.

پسندیده است که برای موضوع به این اهمیت برنامه ریزی درخوری انجام دهیم و با آمادگی هرچه بیشتر برای آن آماده شویم. شاید صحبت از اربعین در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان قدری بی مناسبت به نظر برسد اما وقتی امروز دردسر ها و سختی های که پارسال در آستانه اربعین خود با آن مواجه شدم، از خاطرم گذشت تصمیم گرفتم که حداقل به خود تلنگری بزنم و با این نویسه به خود یادآوری کنم تا ان شاء الله امسال با آمادگی کامل و بدون مشکل در راهپیمایی اربعین شرکت کنم.

با وجود اینکه مسیر برای کسی که دل به این راه داده باشد باز است و اگر دل خانه یار شده باشد و دعوت شویم به سرزمین عشق دیگر پاسپورت و ویزا و این ها هیچ معنی و اعتباری نخواهند داشت و این مسئله سال قبل برای خود حقیر ثابت شد اما همین جا به همه دوستانم که عشق ارباب و شور حضور در این حماسه عظیم حسینی را دارند عرض میکنم که به فکر گرفتن پاسپورت و برنامه ریزی برای مهیا کردن مقدمات سفر اربعین 95 در 30ام آبان ماه امسال باشند. ان شاء الله که امسال جمع بیشتری از دوستان خدمت ارباب حاضر شویم.


سعادت سلیمانی
نظرات این مطلب (۲)
hossein najafi:
🌷✌💚
مجید لشکری:
قرن­هاست زمین انتظار مردانی اینچنین را می­کشد تا بیایندوکربلای ایران را عاشقانه بسازند و زمینه­ ساز ظهور باشند…آن مردان آمدندورفتند، فقط من وتو ماندیم واز جریان چیزی نفهمیدیم…
وماندن در صف عاشورایی امام عشق تنها با یقین مطلق بدست می­آید.

انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.